torsdag 17 maj 2012

Hade ingen blogglust

Tyvär bloggade jag nästan ingenting igår eller idag för att jag hade ingen blogglust men nu har den kommit tillbaka. Igår hade jag idrott och sprang fyra kilometer och de sista två kilometrarna sprang jag med en kille och en lärare och de var jättesnabba och vi skulle springa tillsammans så de behövde vänta på mig hehe lite dålig kondis. Sen efter lunch fick vi sluta direkt och nu är det långhelg.

Idag har jag varit ute och sprungit och jag slog mitt rekord sen har jag bara varit hemma och ska försöka städa rummet och plugga lite sen men det är lite svårt att bädda sängen när en söt katt ligger där. ♥

det kommer upp en ny header i helgen så håll ut lite till! Jag vet precis hur den ska se ut jag måste bara göra den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar