torsdag 31 maj 2012

Hej då

Idag i skolan hann jag klart med massor av uppdrag så nu är det inte många kvar och inte många skoldagar heller innan sommarlovet. Sen åskade det ganska mycket vilket jag hatar. Jag hann tyvär inte bloggat något igår nästan för att det var plugg som gälde... Årkar inte skolan mer, den är så tråkig!

Jag har funderat länge och bestämt mig för att nollställa alla inläggen. det är för blera anledningr- Jag tycket att dem första inläggen var ganska barnsliga och tråkiga, dem går inte att byta design eller ladda upp bilder på bloggen ibland för att jag har laddat upp för många och för stora och jag vill ha nya fina inlägg med en blogg som har flera bilder och mindre täxt. Jag kommer antagligen att nollställa senare idag. Goodbye inläggen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar